Perşembe, Temmuz 22, 2010

Denizci Modası

Senelerdir Tommy Hilfiger markasının kullandığı ve bizim "denizci renkleri" dediğimiz renkler bu sene çok moda!
ben de kimsede olmasın, kimseninkilere benzemesin diye bi süre acaba ne yapabilirim diye düşünmüştüm..
çünkü siz de biliyorsunuz ki piyasa da hep birbirine benzeyen şeyler oluyor..
ben de dedim ki madem bu renkler bu kadar uyumlu, hadi bakalım bi araya getirelim neler çıkıyor :)
işte size bikaç örnek...
toka, taç ve kolye yapmayı tercih ettim :)


Surfle Makasıyla keçeden, iki boy dikdörtgen kestim.
Her zaman yaptığım gibi ortasından sıkıp silikon tabancasıyla küçük bir keçe parçasıyla yapıştırdım.
Kurdelelerin tam ortasına da Tahtakale'den aldığım denizci temalı renkli metalleri yapıştırdım.
Daha sonra da ben toka olarak yapmayı tercih ettim.. Bundan sonrası tamamen size ait :)


Bunu da aynı şekilde toka olarak yaptım. Tek fark keçeyle beraber dantel de kullandım.
Keçeyi de danteli de şerit halinde kesip üst üste yapıştırdım ve yine denizci motifli metali ortaya yapıştırıp kimsede olmayan senenin moda renklerinden bir toka yaptım.


Tokalarda kullandığım metallerin aynısnı düz zincirin ucuna halka yardımıyla takıp kurdele ve inci boncuklarla süsledim.. Hem sade hem de şık ve aynı zamanda moda bir kolye yaptım :)
Birçok kıyafetle kullanılıyor..
ve işte burda da yaptığım taçlar :)


bu taç kesinlikle favorilerimden biri...tam yazlık :)
üstünde uğur böcekleri, kelebek ve çiçek var... tam anlamıyla bir bahçe :)
evde kalmış ufak dantel parçalarını dipten dikip ipi çekince böyle çiçek gibi büzülüyor..
tacın yarısını da beyaz şerit dantelle kapladım.. ve yine en büyük yardımcım silikon tabancam tabi ki :)


Ve son olarak yine kalmış küçük bir dantel parçasıyla kimsede olmayan bir kolye yaptım..
Danteli üçgen şeklinde kesip iki ucundan bağlayabilmek için kurdele diktim. 
Daha sonra da elimde kalan küçük kumaş parçalarını da istediğim yerlerine bağladım ya da diktim..
işte ortaya bu çıktı :)
maliyeti yok denebilecek kadar az ve bence çok da orjinal :)

Hiç yorum yok: