Cumartesi, Temmuz 31, 2010

Düğüüüün :)

Evet yarın akşam biricik ablamız Gülşah evleniyor :) kendisi en yakın arkadaşlarımdan Miray'ın ablası :)
Sait Halim Paşa Yalısı'ndayız yarın akşam :)
ve ben yeni elbise almayı tercih etmedim.. sadece ayakkabılar yeni :)
ama tabi ki gözüme çok sade geldi elbise. ne yapsam diye çok düşündüm.
bi anda ışık çaktı ve yaptım :) fotoğrafları şimdi çekiyorum, flaşlı olduğu için çok iyi olmayabilir.. ama koyuyorum :) 
yarın düğünden fotoğrafları da eklerim :)


işte bu elbisem.. belki çok net çıkmamış olabilir.
en alttan çıkan kumaş siyah, açık renk olan uçuk pembe ve büyük koyu renk kumaş da kahverengi..


özellikle yaka kısmı çok sade geldi. çizgilerden dolayı da kolye kullanmak istemedim..


ayakkabılarımı da anlatmak istiyorum size :)
bunları geçen sene Ağustos ayında Hollanda'dan aldım.De Haagsemarkt'tan.
veee evet asıl bomba geliyorrr! sadece 3 Euro 'ya aldım :)
Hollanda kıyafet konusunda pek ucuz olmasada ayakkabı konusunda inanılmaz ucuz...
bir sürü babet almıştım hepsi 2'şer 3'er Euro. giderseniz bakmadan dönmeyin :)



ve şimdi size elbiseye yaptığımı göstermek istiyorum :)
bence yeterince gösterişli oldu.. bakalım beğenicek misiniz??



bi parça pembe çiçekli siyah danteli en dibinden dikip ipi çektim ve bu şekilde yuvarlak form kazandırdım.
ortasına büyük siyah bir boncuk diktim.
arkasına da broş iğnesi yapıştırmadan önce kuş tüylerini silikonla yapıştırdım..
benim hoşuma gitti :) bakalım yarın ki tepkiler nasıl olucak..

Hiç yorum yok: