Pazartesi, Temmuz 26, 2010

Eski hırka oldu yeni hırka

Lise hayatım boyunca çok sık giydiğim ama bikaç senedir pabucunu dama attığım bi hırkam var.
Sanırım biraz sıkıldım. Lisede okula giydiğim şeyleri sonradan giyemedimi gibi bu hırka da dolabımda bekliyordu uzun süredir...Ne yapsam diye düşünürken elime geçti. Birazcık oynadım. Bakalım nasıl olmuş :)
Önce eski halini gösteriyorum..
düşünün o kadar dışlanmış bir hırka ki buruş buruş olmuş nası sıkıştırdıysam :)
şimdi de kullandığım materyalleri gösteriyorummmm
2 parça dantel, biraz da tül..
istediğiniz renk, istediğiniz şekil. tamamen size kalmış.
ben en çok kullandığım renklerden tercih ettim..ve emin olun hiçbir maliyeti yok.
dantelleri de tülü de fatih pazarından çok ucuza bulabilirsiniz..tezgahları biraz karıştırın yeterli :)
istediğiniz yerine istediğiniz şekilde dikebilirsiniz...belki üstlerini biraz da boncukla süsleyebilirsiniz.. 
ben o kadar abartılı olmasını istemedim..
ve hırkamın son hali...
ve işte artık böyle oldu... hem de sadece ben de var :)

Hiç yorum yok: