Perşembe, Temmuz 22, 2010

Mavi ve Ötesi

Çok alışkın olduğum ve aslında çok da kullandığım bi renk değildir mavi..
ama aksesuar olarak güzel olduğunu düşünüyorum... özellikle kot ve beyaz kombinlerinde çok hoş olduğunu düşünüyorum..
size bikaç örnek göstermek istiyorum :)
2 tane toka ve 1 kolye...
Şapka şeklindeki tokayı keçeden surfle makası kullanarak kestim..
üstteki fiyonklu toka ise tamamen artık kalmış kurdele parçalarından :)
yapmanız gerken tek şey organze bir kurdeleye plastik boncukları düğümleyerek geçirmek ve keçelerden kestiğiniz şekilleri silikonla yapıştırmak.. bu kadar basit :)
ben çiçek yapmayı tercih ettim...
ama yine elimde şablon yok =(
bunlar da yaptığım taçlar :)
kurdele, dantel parçaları, çeşitli boncuklar ve keçe...
tamamen sizin yaratıcılığınıza kalmış
özellikle arkasını da göstermek istedim.. çünkü sadece silikonla yapıştırmak bazen yeterli olmayabiliyor.
eğer küçük bir parça kumaş, kurdele yada keçe kullanıp; 
taç arada kalıcak şekilde yapıştırırsanız daha sağlam olur :))

Hiç yorum yok: