Salı, Temmuz 20, 2010

uzun zamandır yaptıklarımla ilgili blog açmak istiyordum.
daha tatile gidemedim. istanbul sıcağıyla başbaşayım. bir sürü şey yapmaya devam ediyorum.
artık odamda ben değil de yaptıklarım yaşamaya başladı. bana yer kalmadı. yüzlerce kolyem, tokam, tacım var.
her penyeden çantadan bir parça dantel sallanıyor:)
sanırım artık fazlasıyla bunları paylaşmanın vakti geldi.
aslında çok da eskiye dayanıyor incik boncuk takı toka sevdam. hep süslü bir insandım. hala öyleyim :)
dikmek, kesmek, yapıştırmak, işlemek benim için hobiden çok öte. en sevdiğim şey silikon tabancam. ama kurdelelerimi de es geçemem.
renkli olmayı rengarenk olmayı, alışveriş yapmayı, gezmeyi, kısacası eğlenceli herşeyi çok seviyorum.
umarım sizde benimle beraber benim yaptıklarımı seversiniz.
blogumda ağırlıkta olarak yaptıklarım ve değerlendirdiklerimleri paylaşıcam. ama ne giydim, ne aldım, nereye gittim şeklinde şeyler de yapmayı planlıyorum. hepsi yavaş yavaş :)
ve izninizle.. başlıyorum :)

Hiç yorum yok: