Pazartesi, Eylül 20, 2010

Çiçekli Bluz oldu Yelek :)

Bu sene çiçekli bluzlar, gömlekler, çantalar kısaca çiçekli herşey çok modaydı. ve kışın da bu modadan vazgeçebilceğimi sanmıyorum. Birçok kişinin aksine çok kullanışlı olduklarını düşünüyorum :)
aynı modelin 2 rengini almıştım. 
biri pembe ağırlıklı diğeri siyah ağırlıklıydı. Siyah ağırlıklı olanı çok sık giyiyorum o yüzden pembe de biraz değişiklik yapmak istedim ve yelek yapmaya karar verdim :)

ilk olarak önünden dümdüz kestim
aslında normal şartlarda kenarlarından makina ile geçmem gerekirdi ama etekleri de dikişsiz olduğu için dikişsiz durmasında bir sakınca görmedim. 

daha sonra sağ tarafına küçük dantel parçaları iğneledim. sade kalmasına katlanamıyorum :)




sonra bağlamak için kurdele diktim, dantelleri de diktim. oldu da bitti :)




artık çiçekli yeleğim de yok demem :))

Hiç yorum yok: