Pazartesi, Eylül 20, 2010

DIY- Yeşil Keçe Gözlü T-shirt

evetttt. değişik birşeyle daha burdayım :) 
dün akşam bir anda interneti gezerken çok hoş bişey gördüm ve bakın ne yaptım :)
bakın esinlendiğim tasarım bu :

evde rengarenk keçelerim olduğu için hemen leopar desenli bir bluzuma bunu yapmalıyım diye düşündüm. ama sonra fikir değiştirip düz yeşil bir tshirte yapmaya karar verdim. 
tabi ki azıcık farkla (:



gece çektiğim için kötü çıktılar evet biliyorum :( ama gündüzü bekleyemezdim :)
senelerdir dolabımda olan, fazla düz, normal yeşil bir tshirtü artık değiştirmem gerektiğine karar verdim.
Erkek tshirtü olduğu için vücuda oturmuyor da. Tam istediğim projeye uygundu yani :)

Öncelikle size yaptığım gözleri göstermek istiyorum.





Tamamen göz kararıyla kağıda kalıp çıkardım sonra da keçerlerden kestim.
Özellikle dikişlerinin dışardan gözükmesini istediğim için kalın iple geniş bir şekilde hepsini üst üste diktim.


sonra düz tshirtün yakasını ve kollarındaki dikişli kısımlarını kestim.. fazla kalınlık yapıcaklarını düşündüm. dikişsiz olmaları da ayrı bir güzel oldu :)




daha sonra yakasını ve kollarını kestiğim tshirte yaptığım keçeden gözleri dikmeden önce yerlerini belirleyerek iğneledim, yamuk olmalarını istemem :)




gözlerin dikilmiş hali böyleydi..
sonra da tshirtü ters çevirip kafama göre çizgiler çizdim.
özellikle tersinden çizdim ki görülmesin kalem izleri diye.
sonra aldım elime makası... ne bulduysam kestim :))

bakın sonuç bu:






ben çok beğendim. uzun zamandır kesilmiş tshirtüm olsun istiyordum, gözler de yanıma kar kaldı :))
şimdi aklımda bir tshirtümün de sırtında değişik yırtıklar yapmak var.. bakalım ne zaman :)


Hiç yorum yok: