Çarşamba, Eylül 01, 2010

Kurdele Kolye

Bluzların yakalarını işlemeye bayılıyorum ama öyle olunca kolye takamıyorum. çok abartılı oluyor. işte o yüzden aslında bu kolyeler çok ideal!
hem kolye takmış oluyorsunuz hem de yakalara yapılan işlemeleri aratmıyor :)
işte bu kolyelerden yaptığım ilk örnek..
yine çok kolay. yine çok az malzeme :)

artık çekimleri Vogue dergisinin sayfalarında yapmaya karar verdim :) 
nasıl olsa renkler süper.. herşeye uyumlu :)




bağlama yerlerini organze kurdele kullanarak yaptım. fazlasıyla uzun tuttum ki giydiğim şeylerin yakalarına göre ayarlanabilsin...
yine düğme, boncuk ve tabiki kurdele kullandım.
alttaki geniş kurdele kadife üstteki ise şerit halinde satılan dantellerden..







bu arada solda gördüğünüz pullu kumaştan yaptığım fiyonk sadece o kadarcık kalan bir kumaştan yapıldı. 
laf aramızda! eski bir yastığım vardı bu kumaşlardan..yırtılınca bende kumaşlarını kullanmaya başladım.. başka renkleriyle yaptığım bir kolye de sonraki postlarımda olucak :)

bunlar da kurdelelerim...
bu yaptığım kolyede ikisini üst üste koyup azıcık büzgü vererek diktim..
kolyenin diğer tarafına da düğme ve farklı boncuklar diktim..bu seferkinde renk uyumuna dikkat ettim ama bir tane de rengarenk yapmayı planlıyorum.. bakalım ne zaman ?? :))

Hiç yorum yok: