Perşembe, Eylül 02, 2010

Şerit Kumaş Kolye

veee bir DIY daha :)
Nişantaşı TopShop'ta bi kolye beğenmiştim ve ondan esinlenerek dün akşam çık çıtır bir kolye yaptım :)
önce size malzemeleri göstermek istiyorum..
hep aynı şeyi söylüyorum ama tekrarlıcam :) çok çok az malzeme!


herhangi desenli bir kumaş kullanabilirsiniz.. ben birbirine çok benzeyen 2 ton kumaş kullandım.
tek dikkat etmeniz gereken kumaşın biraz uzun olması..
çünkü göstericeğim kolyeyi düğümleyerek yaptığım için boyu ister istemez kısalıyor..
150cm-200cm arası kumaş idealdir..
önce bu kumaşlardan aşağıdaki gibi şeritler kestim..



boylarından bahsettim ama enini istediğiniz kalınlıkta yapabilirsiniz..
yalnız çok ince olmasın çünkü kenarlarından dikiş geçmeyeceğimiz için iplenmeler olucak ve çok ince keserseniz bir süre sonra kopabilir..






iplere boncukları geçirdim, fakat delikleri küçük olduğu için en iyi yöntem çivi kullanmak...
boncukları çivilere takıp uçlarını da kıvırık kumaştan geçirdim..bakın ne ortaya çıktı..








ve işte muhteşem Vogue sayfalarında benim çıtır kolyem :)




arkasını kapamak için bu sefer klips kullanmadım..kolyenin doğallığını bozucağını düşündüm.
kumaşın kenarlarını kıvırıp bir tarafa düğme diğer tarafa da ince kurdele diktim..





Hiç yorum yok: