Cumartesi, Eylül 25, 2010

Sokak Modası

İnternette dolaşırken bence güzel denebilcek bir site buldum.
Birçok ülkeden insan kareleri ve kıyafetleri var... tam anlamıyla ve doğal bir şekilde sokak modasını yansıtıyor diyebiliriz.
Ben de arada sırada bakıp, bana yakın ya da benim beğendiğim kombinleri burada paylaşmak istedim.
işte bu konuyla ilgili ilk postum :)
kullandığım web sitesinin linki: http://www.streetpeeper.com/


özellikle sağdaki kombini çok beğendim. gömlekler benim için zaten vazgeçilmezlerdendir.
şortların, eteklerin içine gömlekleri sokma fikrine de çok sıcak bakıyorum :)

Rajni & Michelle, Nylon Magazine, Mac/Milk



ikinci fotoğraf Yasmin Sewell' ait.. Şunu belirtmeliyim ki tarzı gerçekten çok hoşuma gitti. 
Elbisenin kumaşı ve asimetrik kesimi kesinlikle mükemmel.

Yasmin Sewell'le ilgili ayrı bir post da yazmayı planlıyorum.
Kesinlikle giydiği kıyafetler gösterişten çok uzak, ve bir o kadar da dikkat çekici ve hoş.
Parlak renklerdense genelde pastel ve uçuk tonları kullanarak şıklığı yakalamayı tercih ediyor.
Rahatlığın temel alındığı bir tarzı yansıttığı kesin.

Shoe:Grey Heels
Photo: Phil Oh

Hiç yorum yok: