Cuma, Eylül 24, 2010

Vatkalı Fermuarlı Çizgili Ceket

Evet yine kıyafetlerimden birini değiştirdim:)
Çizgili, puantiyeli kıyafetlere özellikle zaafım var. Almadan duramıyorum.
Bu yaptığım cekette aldığımda sweat-shirt olarak kullanılabiliyordu. Bakırköy pazarından aldım.
 ve yine makasıma başvurdum :)
bakın kesilip biçilmeden önce böyleydi:


daha sonra üzerinde bir sürü oynama yaptım.. şimdi aşama aşama hepsini gösteriyorum...
ceket olarak kullanmayı düşündüğüm için önce bu şekilde tam oradan kestim..


daha sonra kullanacağım malzemeleri düzenlemek için seçtim...
birkaç renkli fermuar, vatka ve bir tane düğme..


daha sonra malzemelerimin düzenlemesini yaptım.. 
fermuarları tek tek iğneleyerek istediğim düzende ceketimin üstüne yerleştirdim.
sol tarafta cebi olduğu için sadece cebin üzerine bir tane fermuar dikmenin iyi olucağını düşündüm.
hem gereksiz kalabalıktan da kaçınmış oldum.



vee sonra fermuarları, vatkayı ve düğmeyi diktim.
en son olarak da sağ tarafa seçtiğim düğmeyi diktim, karşılığına da herhangi bir kurdeleden ilik yaptım.

bakın son hali nasıl oldu :)




bol bol giyeceğimden eminim. 
çünkü çok beğendim. tam istediğim gibi oldu :)

1 yorum:

arsho dedi ki...

yaratıcılık muhteşşşşşşş