Çarşamba, Ekim 13, 2010

International Suit Up Day !

Barney Stinson aşkı hangimizde yok merak ediyorum :)

onun deyişiyle ağzımıza dolanan "suit up!" felsefesinin günüydü bugün :)
elimden geldiğince işi resmiyete döküp "suited up!" olmaya çalıştım bakın böyle birşey oldu :)
tabi ki süslerimden vazgeçmeden! =P

Gömlek : GAP
Pantalon : C&A
Askılı bluzlar : Bershka
Mavi-Siyah Leopar desenli şal : Bershka
Saat : Swatch
Tozluklu botlar : Bershka
Ceket : Terkos Pasajı
Çanta : Markasını hatırlamıyorum ama Markafoni'den alındı :)



bunlar da apoletlerim :))
püsküller anneannemin bir elbisesinden sökülmüştü..
kısacası %50 vintage esintili diyebilirim :))
ve tabi ki kendim yaptım :)


3 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Eline sağlık canım bu arada Jazs sorma canım al benden de o kadar. Sen yazınca dedim acaba beni yerken gördü mü? Hahah bu kadar olur. Ben 11 Kasım'a kadar Hollanda'da olacağım denk gelseydik keşke.

seda dedi ki...

ben apoletlerden ziyade böyle yelekte kullanmanı ve zıt renkte gömlekle vurgulamanı sevdim:) ellerine sağlık!

Jazs dedi ki...

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ çok teşekkürlerrr :)) Hollanda geleneklerini biliyorum :) çok çok eğlenin orda! bi gün oralarda buluşuruz umarım :)

seda çok teşekkür ederim sana da :) şimdi eğer istediğim gibi koyu pembe bir gömlek bulursam onula bu apoletleri kullanmayı planlıyorum onu da paylaşırım yaptığım zaman :)