Çarşamba, Kasım 03, 2010

03.11.1990-03.11.2010

bugünden itibaren 1 seneliğine 20 yaşında olmaya zorlanıyorum ey insanlar! 
evet. 2'yle başlayan yaşlara bugün girmiş bulunuyorum.
elime ne mi geçti? sanırım hiç :)
ben şu anda da farklı birşey yapmıyorum, dün 19 yaşındayken de aynı şeyleri yapıyordum.
yarın aynı okula gidicem, aynı evde uyanıcam, aynı isim, aynı göz, aynı sesle yaşıyor olucam.
yaşım arttı diye büyümüş sayılmıcam :)
hala hiç susmadan konuşuyor olucam ufak kız çocukları gibi hoplayıp zıplıcam.
çünkü sanırım ben biraz 3 yaşındayım :)

yılbaşı mantığıyla bakarsak olaya, yeni yaşa girerken ne yapılırsa tüm sene de o yapılırmış ya ben kendime yarın için broş yapıyordum :)
ahahah evet, şaka değil. gerçek:) yarın elbet fotoğrafını çekip paylaşıcam. 

aslında bu gece hayalimdeki doğumgünü partisine dair bir post hazırlamak istedim. ama google images açılmamakta çok ısrar etti :(( elimde de fotoğraf olmadığı için yapamadım. üzüldüm biraz :(
bugün şans eseri karşıma çıkan ve bence süper süper süper olan bir pasta fotoğrafıyla kendi kendime sanal olarak doğumgünümü kutluyorum :) iyi ki doğmuşum!

3 yorum:

gulden dedi ki...

mutlu yıllar:)
pasta çok da güzelmiş...
20li yaşlar konusuna gelince 20yaş bnm için kabus olmuştu bir yıl boyunca inanabiliyor musunuz 2ile başlayan yaşlara girdim diye mızmızlandım durdum...bir gün salaklık edip annemin bi arkadaşına nurcan teyze inanabiliyor musun 20li yaşlara girdim diye dert yanmaya başladım ki yazık kadıncağız peki sen inanabiliyor musun ben 38 yaşındayım diye patladı ama çok sinirlenerek o andan sonra bıraktım mızmızlanmayı baktım ki bişi değişmedi çünkü beyin yaşlanmıyo hiç...neyse çok uzun oldu be yorum:)
tekrar iyi 20li yaşlar diyip konuyu bağlıyım:)

Jazs dedi ki...

gulden
teşekkr ederimm pastaya bende aşık oldummm :) ve bütün gün bende aynı durumdaydım artık 2yle başlıyorum ya alışamadım ya diyip durdum. uzun bi süre hala 19 yaşında olduğumu iddia edicem ben ya da bilmiyorum da atlatırım 1 senede sanırım :)

gulden dedi ki...

:)ben 2 sene dedim galiba:)))