Pazartesi, Kasım 01, 2010

Penye Kolyeler :)

Sanırım bi' bunlar kalmıştı yapmadığım :)
Geçen sene Fatih pazarından 3 TL'ye penye etekler almıştım.. 6 rengini almış biraz abartmıştım :) 
ama nerden bilebilirdim ki bir gün o etekler kolye olacaktı :)
ilk penye kolyemde pembe etek ve beyaz askılı penye bluz kullandım :)
beyaz askılıdan bol birşeyim yok, ve hala ihtiyacım olduğunu iddia ederim:)






ikinci kolyede iste Yeşil-kahverengi zebra desenli de bir askılı bluzum vardı, onu kullandım. 
Boyu biraz kısa olduğu için çok rahat giyememiştim...
Meğer kolye olması lazımmış :))
ve aynı şekilde kahve-gri olan kumaş da aslında penye etek :)
bakın askılı bluzum böyleydi :)


sonra bööööyle bir kolye olduuu :)




hem çok kolay hem de çok eğlenceliydi penyelerden kolye yapmak :)
gelişi güzel kesiyorsun, istediğin gibi düğümleyip örebiliyorsun. ve her şartta güzel birşey ortaya çıkıyor :))

2 yorum:

touch the sky dedi ki...

çok beğendim elinize sağlık :))

Jazs dedi ki...

touch the sky
çok teşekkür ederimmm :))