Perşembe, Kasım 25, 2010

Strawberry Alışverişim :)

evet bugün gelmişler! hem de ben uyurken gelmişler!
bu kadar çabuk gelmelerine mi şaşırmalıyım yoksa bu kadar güzel olmalarına mı bilemiyorum :)
kesinlikle STRAWBERRY'E girip bakmalısınız!
özellikle şu anda Christmas için indirimler var ve hediyeler de yolluyorlar..
aldığım herşey tek tek hediye paketlerindeydi ve köpüklerle korunmuşlardı... En memnun kaldığım internet alışverişiydi diyebilirim.
ve ben parfümleri denemeden, sadece içindekileri okuyarak almıştım. Ne kadar doğru seçimler yaptığımı şu anda farkettim ve çok mutluyum :)
aldıklarımı size de göstermek istedim.. bakın burdalar :)
ilk geldiğinde hemen fotoğrafını çekmek isterdim, ama o heyecanla aklıma bile gelmedi tabiki! :)
bende paketlerinin fotoğrafını çektimm




bu parfümü hiç denememiştim, açıkçası alırken de çok şüpheli almıştım.
acaba çok mu ağır diye düşünüyordum ki, iyi ki almışım diyorum şu anda!
hem fiyatı çok uygundu hem de kokusu inanılmaz güzel. 



ve bu IsaDora marka ruj ve sıkıştırılmış GOSH marka fondoten de hediyelerim :)
renklerini siz seçebiliyorsunuz onlar da istekleriniz doğrultusunda yolluyorlar.


bu fırsatı kaçırmayın derim.
finally i'm addicted to strawberry too! :)

1 yorum:

Ahmet Koldagüç dedi ki...

Merhaba Yasemin, bloguna tesadüfen denk geldim ama çok eğlenceli :)) Samimi yazıların için kendi adıma çok teşekkür ediyorum. Süreli takip edicem artık.