Perşembe, Aralık 16, 2010

Bekle beni Hollanda! :)

çok uzak kaldım çok çok!!!
vizelerin yoğunluğu, sonra koşturmacalar derken nerdeyse 1 aydır yazmadım hiçbir şey.. 
ne zaman elimi atsam başka birşey çıktı bir türlü oturamadım başına. 
ama önümüzdeki 1 ay boyunca çok güzel postların bizi beklediğini düşünüyorum :)
malum, babam Hollandalı olduğu için pazar günü Hollandaya gidiyorum :)
bu Christmas ve yılbaşını orada geçirmeyi planladık. Annem, halam ve kuzenlerimle.. 
bir sürü fotoğraf ve sanırım bol miktarda kar bizleri bekliyor :)
oraya giderken annemle birlikte hediye olarak yaptığımız birkaç şey var.. bu akşam onları da paylaşmayı düşünüyorum. çünkü elimde henüz fotoğrafları yok :(
bavul hazırlamak benim için çok zor olduğu için bu sıralar en çok vaktimi o alıyor. "bunu mu alsam?" "yok yok olmaz." "ay onu da almalıyım." "yaaa bunsuz olmaz ki!!" şeklinde cümleler kuruyorum evde sürekli.
hem kilo sınırı da olduğu için sanki inadına herşeyi alasım geliyor :(
ama olsun çok eğlenceli bir yoğunluk bu :) hediyeler alıyorum, hediyeler yapıyorum :) 
dediğim gibi.. bekleyin:) birkaç sonraki postlarda size Wassenaar'dan bildiriyor olacağım :))

3 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

bebeğim benim yazacağım sana daha bir dolu Hollanda postu ama görsel çok vakit az bu ara unuttum sanma bol şans kuzum mucxx

Jazs dedi ki...

heyecanla bekliyorum canımm :) en çabuğundan gelsin artık hollanda postlarımmm 4 gözle bekliyorummmm :)))

Modafobik dedi ki...

Bolbol foto bekliyoruuum!:)