Salı, Aralık 21, 2010

Hollandalı Yeni Cicilerim :)

Dün Leidsenhage diye bir açıkhava marketine gittik. Aslında mantık bizdeki Kanyon gibi ama daha farklı, birkaç katlı değil; tek tek yan yana dükkanlardan oluşan bir alışveriş merkezi. Action diye bir mağazaya girdik ve kendimizi kaybettik :) Ne kadar ucuz olduğunu anlatamam bile! Bizde eşdeğerlerinin 50TL'den başladığı mükemmel çerçeveler ve aynalar sadece 3-4 Euro civarındaydı. Ama malum bavullar zaten dolu, kilo sıkıntısı var dönüşlerde...O yüzden alamadım ağır şeyler =(
Ama kendimi unutmadım tabi ki :) bu aldığım minik cicilerin fiyatları 0.39Euro-1 Euro arası değişiyor. 
Almadan yapamazdım :)

Bunlar tahtadan yapılmış..

bunlar da bizdeki kumaş motiflerden.. ütüyle yapışan cinsten.

bunlar bildiğimiz kurdele güllerden. ama paketi sadece 40 cent olunca dayanamadım aldım :)

daha önce böylesinden görmemiştim ben. havlu kumaşı gibi bir materyalden yapılmışlar.

bunlar da keçe ve polar karışımı kumaşlardan yapılmış..

ve tabi ki içimden 3 yaşında bir Yasemin çıkıp bu rozetleri de aldı :)

kolye ya da çanta süsleri yapmak için minik bebekler. hem de kullanışlı renkler :)


bakalım bunlardan neler neler yapıcam :)





2 yorum:

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

hehe yavrum benim ya hemşeri olduk hihih :))

Jazs dedi ki...

benim ikinci memleketim hollanda zateeen (: (: kanımda var napalımmm :)