Cumartesi, Aralık 25, 2010

Merry Christmas!!

Malum artık herkes biliyor, ben yarı Hollandalıyım :)
ve bu sene Christmas ve yılbaşı için Hollanda'dayım!!! 
Bakın o gece ne giymişim :) ne yemişiz :) ne yapmışızzz :)

bu etekle bütün gece nasıl eğlendim bilemezsiniz :) oturunca etrafımda kocamaaan bir çember oluyordu :) merdiven inip çıkması da çok eğlenceliydi :)
hem zaten aile kökenlerim İskoçya'dan geldiği için de çok anlamlıydı :)
çok beğenildi :)

işte mükemmel Christmas yemeği masamız (:
masadaki herşey çiğ. Masada grill yapmanın daha iyi olduğuna karar verdik. Çünkü herkes aynı şeyleri yemekten hoşlanmıyor. Böylesi daha kolay ve zevkliydi :)


Hediyelerrr!!!!

ve evet. Artık birçok arkadaşım bana "Olga" demekte daha da haklı olucaklar gibi duruyor :) 
Bunlarla tam Rus oldum sanırım :)!
saçımı kızıl boyatmaya başladığımdan beri adımı "Olga" olarak değiştiren arkadaşlara sesleniyorum!


canım kuzenlerim. çok sevdiklerim. ama malesef az gördüklerim =(


ve bu fotoğrafın aynısını 18 sene sonra tekrar çektik :) ilk çekilen Türkiye'deydi ama bu sefer ki Hollanda'da çekildi :) çok eğlenceli oldu bence!

ve benim çekirdeğin çekirdeği canım ailem :)


ve tabi ki geç yatmanın ve alkolün de etkisiyle sabah geç kalktık :) Brunch gibi bir kahvaltımız oldu!
Christmas sabahı genel olarak tatlı şeyler yemek gerektiği için ekmekler hep üzümlü ve şekerli..
Özellikle üstü pudra şekerli olan üzümlü ekmek efsane güzellikte:)
içinde badem ezmesi var ve o badem ezmesini ekmek diliminin üstüne sürüp yemeniz lazım :)


4 yorum:

habinos dedi ki...

çocukluk fotoğrafı çok şirin....
şimdi de çok güelsiniz :)

Jazs dedi ki...

teşekkür ederimmmm :) baya değiştik ama nerdeyse 20 sene sonra aynı pozu vermek inanılmaz eğlenceliydi :)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

süper ya eskisi yenisi karesine bayıldım canım

Jazs dedi ki...

teşekkür edermm bizde yaparken çok eğlendik =))