Pazartesi, Aralık 20, 2010

Sonunda Hollanda :)

EVETT!! beklenen gün geldi! artık Hollanda'dayım :) 
bir açıdan artık memleketimin sınırlarındayım diyebilirim :)
İstanbul'un bahar esintisinden sonra dizimize kadar karla kaplı yollar karşıladı bizi. ara sokaklar buzlu, ağaçların hepsi bembeyaz... Etrafta kar topu oynayan bir sürü insan, kardan adamlar, çam ağaçları... Kışa dair neler varsa hepsi burda şu anda :) Sanki masal gibi... Wassenaar'da kalıyorum. burası küçük ama çok güzel bir şehir. Çok düzenli, evleri güzel, derli toplu...
Bugün anca uçuş, eve gelme, oturma bavulları taşıma yerleştirme derken fotoğraflara çok vakti ayıramadım... Ama nasıl olsa kar yağıcağına kesin gözüyle bakıldığı için bol bol fotoğraf sizi ve beni bekliyor :)
İşte bugün Amsterdam ve Wassenaar'dan ilk kareler...

Havaalanında hemen fotoğraf makinasına sarılan yasemin :)


İşte Wassenaar'dan ilk görüntü. 
Kaldığım ev, yani halamın evi ve önündeki karlar :)


ilk işimiz Christmas ağacını yapmak oldu. Normalde çok önceden yapılması gerekiyordu ama halam bizi beklediği için bugüne kaldı :) bizde ilk iş ağacı yaptık.
Türkiye'de yaptıklarımızdan farklı olarak burada herkes evine gerçek ağaç alıyor...
işte ağaç süsleme karelerimiz :)







tabi ki rahat durmayıp renkli parlak ne bulduysam kafama takmaya çalıştım :)





ve tabi ki bu kadar çalışmaya biraz ödül de lazımdı =)))



ve halamla ben :) 


Daha bunlar başlangıç...
Huzur, mutluluk, kafa dinlemek...


Hiç yorum yok: