Cumartesi, Ocak 01, 2011

2011 ve Bitmeyen Alışveriş Aşkım!

Hollanda'dan o kadar çok şey aldım o kadar çok şey aldım ki! Türkiye'ye nasıl döneceğiz merak ediyorum!
Annemle beraber toplam 60 kilo bavul hakkımız var ve zaten 50 kiloyla gelmiştik. Malum kış diye hep kalın şeyler getirmiştik. ve üstüne bir o kadar da aldık diyebilirim. 
İşin kötü yanı burada çok güzel kalın kıyafetler var, ama İstanbul'da hiç o kadar soğuk olmadığı için alamadım =(
Ama karar verdim, bir daha geldiğimde buraya inanılmaz az kıyafet getireceğim, kocaman bir bavulla geleceğim ama yarısından fazlası boş olacak :)
Nasıl olsa burada yeterince telafi ediyorum :)
Böyle bir durumda geri dönecekmişim gibi geliyor :)))


Bu arada herkese mutlu bir 2011 diliyorumm :))
umarım herkesin senesi istediği kadar iyi geçer !!







Hiç yorum yok: