Pazar, Ocak 02, 2011

Akıl Verin Banaaaa =)

Bu sefer bir sorum var.
Şimdi ben dalgalı ve 3 senedir saçını boyayan biriyim. Haliyle ufak yıpranmalar başladı. Ve hergün saçımın dalgalarını düzgün gösterebilmek için saç köpüğü kullanıyorum.
Permalı mı saçların diye soran çok var, ama değil.
Köpük kullanmadığım günlerde saçlarım çok anlamsız uçuş uçuş dalgalı-düz arası bir garip oluyor.
Ne kalın ne de ince telli saçlarım var. Gayet orta kararlar.
Şimdiye kadar hep birşeyler denedim, maskeler yaptım falan ama çözüm bulamadım.
Saçlarımın uçları çok kuru olmaya başladı. Kuaförün söylediğine göre plastikleşiyormuş. Normalde esnek olmaması gereken saç dokusu bazen çekince uzar hale geliyor. Haliyle hep kestirmem gerekmeye başladı.
Şimdi strawberry.net'e bakarken ne kullanabilirim bir türlü bilemedim.
Yarım edebilecek olan? Tecrübeleri olan? Akıl almaya ihtiyacım var. Cevapsız geçmeyinizzz :)

4 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Şekercim John Frieda ürünlerini tavsiye ederim.Onarıcı serumu,şampuanı var sanırım saç köpüğü de vardı saçın köpükten çok yıpranıyorsa onun köpüğünü dene derim.
Ayrıca Shwarzkopf BC Bonacure acil kurtarma seti vardı bunu bir araştır ben çok kişinin övgüyle bahsettiğini duydum.
Bitkisel olarak önerebileceğim badem yağı,zeytin yağı ve susam yağı.

seda dedi ki...

iyi araştırılmış, memnun kalınmış, sadece orjinal brasilian blowout veya l'oreal ürünleri ile brezilya fönü yapan bir kuaför bul ve koşa koşa randevu al! inanılmaz memnun kaldım ben, mehmet çuhacı'da yaptırdım. saçlarımdan hiç bir şikayetim kalmadı, aksine fazla güzel oldular!

Jazs dedi ki...

inanirsakolurbence: söylediklerini dikkate alıcam çok teşekkür ederimmm :)

seda: ama ben saçlarımın şeklini değiştirmek istemiyorum dalgalı olmasından çok memnunum :) sadece bu dalgalı halini daha sağlıklı yapmaya çalışıyorum :)

seda dedi ki...

ben de öyle diyordum ama yaptırdım yaptıralı saçlarıma herkes hayran, hem de uçları açık maşa yapılmış gibi hafif hareketli oldu son 1 aydır. dümdüz olması sadece ilk 2 ay gibi bişi sürdü:)
o zaman john freida frizz ease ve osis'i öneririm, gözüm kapalı hem de!