Perşembe, Ocak 06, 2011

Amsterdam Waterlooplein Markt

Evet dün akşam Türkiye'ye geldim artık İstanbul'dayım :) Anca kıyafetleri boşalttık, toparlanmaya çalışıyorum. Son gün gezdiğim yerin postunu yapmak da bugüne kaldı.
Geçen sene bir türlü günleri denk getiremediğim için gidememiştim. Ama bu sene Hollanda'daki son günümde hemen tren istasyonundan bir harita kaptık annemle. Gitmek istediğimiz yerlerin hepsini çizdik. Noordermarkt, Kitsch Kitchen, Waterlooplein ve 9 Streets District hedeflerimizdi :) Noordermarkt'a giderken biraz kaybolduk ve bir hotele sordum. Orada artık ikinci el pazarından çok ekolojik pazar tarzında tezgahlar kurulduğunu söylediler. Biz de oraya gitmekten vazgeçtik. Tam da diğer uçtaki Waterlooplein'e doğru gitmeye başladık. Hava yine buz gibiydi :) ama benim son günüm olduğu için vazgeçmek gibi bir niyetim de yoktu :) Toplamda 1.5 saat yürüdükten sonra tam da kanalın karşısında aradığım pazarı gördüm :) Hem ikinci el hem de bizim Taksim'deki Atlas Pasajı'ndaki dükkanlar tarzında tezgahlar vardı :) Elimden geldiğince yani eldivenlerimi çıkarabildiğim sürece :) fotoğraflar çektim. işte hepsi burda :) Bir de çok güzel gömlek aldım ama malum biraz kirli olduğunu düşünüyorum :) Önce yıkansın. Sonra giyip gösteririm :)

işte mekanımız burası :)





işte bu tezgahtan kendime bir gömlek aldım. umarım yıkanınca giyip göstericem :) 



sadece asker malzemeleri satan bir tezgahın bir bölümü :) fazlasıyla tuhaf duruyor bence...

işte sadece asker kıyafetleri, malzemeler, ve postallar satan tezgah. inanılmaz ilginç şeyler vardı...

Oxfordlarrr :) 

ve evett Dr. Martens tezgahı. Gerçek mi değil mi bilemem :) 

bu çantalar hep favorilerimden. çok kullanışlı olduklarını düşünüyorum. 

tanesi 20 euro'dan istediğin tarzda bez çanta :) 

ve işte en sevdiğim en dikkatimi çeken tezgahlar! hepsini alabilirdim!!!




ve pazarın en ilginç ağacı :) her geçen yukarı bakmadan gitmedi. Neden o ağaçta oyuncak ayılar vardı hiçbir fikrim yok :) birinin özel bir amacı olmalı :)

ve ikinci el eski oyuncaklar :)


veee bence en bombası buydu :) çok güldük annemle bunu görünce :) 

bu pazardan bu kadar fotoğraf sanırım yeter :) umarım bu kadar çok fotoğraftan sıkılmamışsınızdır.
ben gezerken çok eğlendim siz de bakarken çok eğlenin istiyorum :)

2 yorum:

ASLI - BB dedi ki...

harika bir yermiş, kendini kaybeder insan burada. saatlerimi harcayabilirim :)

Jazs dedi ki...

ben de bayıldım ve sırf burayı bulabilmek için kayboldum saatlerce yürüdüm diyebilirim :) giden olursa kesinlikle görmeli :)