Perşembe, Ocak 13, 2011

Radikal Değişim!

Ben 2008den beri kızıl ve tonlarını kullanıyordum. Yaklaşık 2 sene turuncu saçla dolaştım sonra koyu kızıl-kırmızı olmaya başladım. Asıl amacım kahverengiye geçmekti. Ama bir türlü cesaret edemiyordum.
Malum önümüzdeki ay İtalya'da yaşamaya başlıcam 6 aylığına. Saç boyasıyla 3 haftada bir uğraşmak istemiyordum. ve geçen hafta pat diye kimseye söylemeden saçlarımda baya köklü bir değişim yaptım. 
Bakın neydim ne oldum :)

en başta böyleydim. uzun turuncu saçlı :)
hala saçlarımı kestirdiğime pişmanım aslında :(

sonra kısaldılar :((

sonra koyu kızıl olmaya başladım. turuncudan ani dönüş yapamadım kahverengiye :)

veee en son böyleyim!!!

alıştın mı diye düşünüyorsanız eğer "hayır alışamadım!!".
ama aldığım tepkiler şimdilik güzeller. umarım alışırım :)

2 yorum:

inanirsakolurbence dedi ki...

Ben yakıştırdım canım:)

Jazs dedi ki...

çok teşekkür ederimm :) ama alışması o kadar zor ki 3 sene sonra...