Perşembe, Ocak 27, 2011

Yeni Ciciler Geldiiii... Sonunda!

evet finallerim bitti ve ben hemen boncuklarıma keçelerime geri döndüm.
inanılmaz çok özlemişim, sanırım onlar da beni özlemişler :))
tam artık okul bitti tatildeyim, 1 ay sonra İtalya'ya gidiyorum kafam rahat derken 2 dersten sınav tekrarına kaldığımı öğrendim. Bugün birini verdim yarın ikincisine giriyorum.Ondan sonra da son bavul hazırlıkları, eşyaları toparlamayla geçicek zamanım. Daha önce de bahsetmiştim Erasmus için İtalya'ya gidiyorum 25 Şubat'ta. Gidene kadar boncuklarıma olan hasretimi yeterince gidermem lazım :) Hem zaten 6 ay boyunca orda hiçbirşey yapmadan nasıl yaşıcam hiç bilmiyorum =(
 işte şimdilik son yaptıklarım bunlar...


bu çiçekler de kumaş kaplı ahşap. keçe ve kurdele kullanarak detaylandırdım :) 

bu cake'leri Hollanda'dan minyatür ev eşyaları yapan bir dükkandan almıştım. 
Kaderleri küpe olmakmış :) 



bu armayı kendime broş yapmak için almıştım.
sanırım herkes Hollanda aşkımı biliyor artık :) 


bu kolyede tamamen kendime (: 


bu denizci kolyeyi BURDAN bulabilirsinizzz :)


Hiç yorum yok: