Perşembe, Şubat 03, 2011

Yeni Ciciler Geldiii!!! vol.3

işte tatilin son ürünleri... aslında yapalı nerdeyse 1 hafta oluyor. ama anca bloga kayıt yapabiliyorum. malum blogspot.com uzantılı siteler hep sorun çıkarmakla meşhurlar.
işte yeni cicilerim :)

düğmeli bileklik. 
kolye yapmak için başladım son dakikada vazgeçip bileklik yaptım.
BURADAN görebilirsiniz :)


Mor Melekli Kolye
BURADAN bakabilirsiniz :) 



Mavi Kuşlu Keçe Kolye
Bu kuşları ve başka hayvanlı ahşapları Hollanda'dan almıştım. Sonra fark ettim ki Twitter kuşuna çok benziyormuş :) Hoşuma gitti fark edince :)
BURADAN bakabilirsiniz :) 



Kırmızı Geyikli Keçe Kolye
Bu geyikli keçe ve benzeri şekilli olanları da Hollanda'dan getirmiştim. Lazerler kesilmiş oldukları için şekilleri çok net ve çok düzgün.
 Malesef burada bu kadar düzgününü daha görmedim. Ayrıca tüylenme de yapmıyorlar.
BURADAN bakabilirsiniz :) 



Umarım beğenirsinizzzz. Daha 20 gün İstanbul'dayım. Mutlaka devamı gelir :)

Hiç yorum yok: