Çarşamba, Ağustos 31, 2011

Bayram'da Ne Giydim??

Bayramlara özel bir ilgim olduğu söylenemez. Hatta sevmiyorum bile denebilir. Ziyaret edilebilecek tek akrabam anneannem olduğundan pek de eğlenceli geçmez. Malum baba tarafından Hollandalı olunca pek de bayram geleneğimiz olduğu söylenemez. Ama yine de uzun zamandır yapmadığım bir kıyafet postu yapmak istedim. 
Tek sıkıntı bütün fotoğraflarda elbisenin sağ kolu hep kıvrık çıkmış :(( nedenini anlamadığım bir şekilde bu elbiseyi giydiğimde böyle bir problem yaşıyorum. işte fotoğraflar...
,




Elbise : Terkos Pasajı
Aslında eskiden tunikti. Boyu çok uzun olan bir Mango eteğimde biraz parça kesip tuniğin ucuna ekledim, ve kullanması inanılmaz rahat bir elbise oldu. Ben hiçbir şeyi atmam ben :)
Ayakkabı : İtalya ( Napoli'de bir butik )
Bileklikler : İstanbul boğazı, Fatma'nın eli ve kare beyaz taş olanları yine ben yaptım. 
Kelepçe ve boncuklu olan H&M İtalya
Çanta : H&M Hollanda
Saat : Swatch

Hiç yorum yok: