Cumartesi, Eylül 24, 2011

Almanya - BREMEN

erasmus yaparken gezdiğim yerlerle ilgili post yapmaya devam ediyorum.
en son Almanya'da kalmıştık. ordan devam. Bremen'de Erasmus yapan liseden bir arkadaşımın yanında zorunlu(!) olarak 4 gün geçirdim. aslında planım 2 gün kalmak ordan da Köln'e geçmekti ama malesef Almanya içi otobüs ulaşımı yok denicek kadar az, trenler de fazla pahalı olunca uygun bir ulaşım bulmak adına 4 gün kaldım. Haliyle Köln ve Düsseldorf gezisi arada kaynadı diyebilirim.

Bremen'e gelirsek; sessiz, sakin, düzenli, temiz yani kısacası tipik Hollanda-Almanya şehirleri gibi. Açıkçası ben baya beğendim. Küçük fakat güzel gözüken bir şehir. İşte fotoğrafları...






işte meşhur Bremen mızıkacıları. Söylenene göre 2 elinile eşeğin ayaklarını tutup dilek dilerseniz gerçekleşirmiş.
Ben hala bekliyorum, sanırım eşek beni unuttu :)








Hiç yorum yok: