Pazar, Haziran 03, 2012

Yazlik Bileklik Yapımı - DIY Bracelet

Şubattan bu yana okulla o kadar doluydum ki bloga hiç bakamadım desem yeridir. Yeni bir şeyler yapmak içimden gelmedi, gelse de yarım bıraktım. Buraya ekleyebileceğim bir fikrim ya da yarattığım bir şey hiç olmadı. Ama okul bitti, finaller bitti, hatta mezun oluyorum denebilir. Kocaman bir boşluktayım. Kafamı doldurmak için yine buraya yöneldim. Sık sık burada olmak için de kendime söz veriyorum. 
Neyse fazla uzatmadan gelelim bilekliklere. Bazı plastik bileklikleri neden aldığımı bile bilmiyorum açıkçası, renkleri o kadar tarzım dışında o kadar ben değil ki atsan atılmaz satsan satılmaz cinsten. Ben de onları yenilemek için bir şeyler düşündüm. Dün gidip istediğim gibi yassı ipler aldım. Renkleri de yaza uygun olsun diye canlı ve sevdiğim renklerden seçtim. Sık sık kullanıcağımdan eminim :) işte bakın sonuçlar böyle..





Aşağıdaki iplerden kafama göre uzunluklarda kesip plastik bilekliklere doladım. Silikonla da yapıştırıp ek yerlerini birbirlerinin altına denk getirdim di gözükmesin. 



Hiç yorum yok: