Cumartesi, Eylül 29, 2012

Zımbalı Jean Yelek - DIY - Studded Jean Vest

Çok uzun süre ara verdim, ve yine döndüm. En çok yapmak istediğim şeyi niye bu kadar boşluyorum bilmiyorum ama umarım bir düzene oturtucam blog yazmayı da.

Geçen hafta dolap detoxu dedikleri hadiseyi gerçekleştirdim. Giymediğim, dar gelen, bol gelen, artık beğenmediğim derken bir sürü kıyafet çıktı dolaptan. Rahatladım :) 

Bu bolero-ceket tarzı arada kalmış parçayı da sanırım 1 kere giydim, alalı 3 sene oluyor. Ve kollarından hiç ama hiç hoşlanmıyordum. Niye almışım en ufak fikrim yok. Madem zımbalar moda, ben de bayılıyorum bu modaya; dedim ki değiştirelim de giyelim!

İlk hali böyleydi,


Daha sonra kollarını dikişin hemen dibinden kestim, zımbalar için uygun yerleri belirledim.


Ceplerinin kenarlarına ve göğüs çizgisine zımbaları taktım, omzuna da plastik şerit halindeki materyalden diktim. Tam olarak ne olduğunu bende bilmiyorum omzuna diktiğim şeridi, o yüzden fotoğraflarda daha anlaşılır olabilir diye son halini koyuyorum :)

Omzuna diktiğim şerit de sanki minik siyah zımbalar gibi duruyor o yüzden onu tercih ettim. Hem siyah hem bakır bir arada kullanınca da daha çok kıyafete uyum sağlayacağını düşündüm.



işte böyle oldu, yeni favorim bu olur gibi duruyor :)






3 yorum:

holas chicas dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık bana da beklerim:))))
http://holaschicas.blogspot.com/

Yasemin Kennedie dedi ki...

Teşekkür ederim :))

Adsız dedi ki...

güzel olmuş.yelek sadede güzel.ii günlerde kullanın...