Cumartesi, Aralık 15, 2012

Bu aralar ben...


  • Karşılaşabileceğim en tatlı ofislerden birinde, bir o kadar güzel insanlarla birlikte çalışmaya başladım, öğrencilik kalmadı artık. Ben de bir Madam Brownie oldum... http://madambrownie.com/



  • Bol bol, evimde bir türlü bakamadığım tatlış bir köpeği seviyorum. Neşemiz o. Hem de iş arkadaşım.



  • Yeni fotoğraf makinemle aşk yaşıyorum. İtalya tatilime daha net karelerden bakabileceğim bundan seneler sonra da. Şimdiden bol renkli karelerim oldu bile.




  • Erkenden uyumaya başladım, sabahlara kadar oturan Yasemin'i özlüyorum. Kafayı koyduğum anda uyumaya başladım. Çok uyuyorum, çok.


  • Alışverişe ara verdim. Hayatımda ilk defa gerçek anlamda para biriktiriyorum.



  • Makyaja da biraz ara verdim, çok sıkıldım.




2 yorum:

Adsız dedi ki...

çok güzel bir yazı, hayatın içinden tebrik ederim

Yasemin Kennedie dedi ki...

çok teşekkür ederim :)