Pazar, Ocak 06, 2013

Çanta Dikimi - DIY Bag

Oldukça yorgun olduğum bir pazar günü, evde uzanmaktan sıkıldım. Gittim kumaşları karıştırdım.
Daha önce yelek yapımında kullandığımız kumaşları buldum ve baktım ki aslında pek uyumluymuş hepsi desenli olmalarına rağmen.


En pratik yoldan kafama göre ölçüler belirleyerek bir çanta diktim.
Hem elde taşınabilen hem de omuza asılabilen bir boyda da askı yaptım.
Hatta daha tatlı durması için önüne cep bile yaptım :)
Ufak tefek dikiş hataları yapmış bile olsam kumaşlar desenli olduğu için gözükmüyorlar. 
(kısacası azıcık hile yaptım )
Bu şekilde bir şey çıktı ortaya :


İçten küçük bağlama yerleri yaparak daha bohça gibi bir görünüme sahip olmasını sağladım.
Hem ağzına fermuar ya da çıtçıt dikmediğim için bu şekilde daha da güvenli bir hal almış oldu :)

Annemi de manken olarak kullandım koldaki hali de böyle:


Hem yaz hem kış için oldukça kullanışlı bence :) Umarım siz de beğenmişsinizdir!

1 yorum:

Miegi dedi ki...

Biz bildiğin bayıldık!!!! :)