Cumartesi, Ocak 05, 2013

Floransa - Yeniden Hayran Olmak

Gitmeden önce de özlediğimi biliyordum, 
ama ne yalan söyleyeyim bu kadar özlemiş olabileceğimi düşünmemiştim.
Her şey bir yana ben baya baya aşıkmışım aslında Floransa'ya. Binalarıyla, duvarlarıyla, taşlarıyla, birbirinden güzel kapılarıyla kısacası her şeyiyle kendine hayran bırakıyor bu şehir.
Bir yer bulsam ve otursam, şarabımı açsam ve hiç kalkmasam. Belki bir kaç tane de sevdiğim olsa yanımda.
Başka ne isteyebilirim ki?

Sırasıyla Duomo, Piazza della Signoria, Ponte Vecchio ve yine Ponte Vecchio.

Michelangelo Tepesi ve eşsiz manzarası. Aklınızı alabiliyor gerçekten.


Çok tatlı yerel bir yerde yemek yedik, daha doğrusu yiyebilmek için 1 saatten fazla masada siparişlerimizi bekledik. Mekan oldukça boşken hem de.
Daha önce italyanlarla uzun süre birlikte yaşamış biri olarak tembel ve yavaş olduklarını biliyordum. Unutmuşum, çok güzel bir şekilde hatırladım :)
Çok aç değilken gidin derim, beklerken oldukça acıkırsınız zaten :)


Floransa duvarlarından bir kaç kare...


ve dikkatimi çeken diğer kareler...
Domuz heykeli malum, attığınız para ızgaradan geçerse dileğiniz olur diyorlar. Benim param geçmedi :(
Bir İtalya klasiği ise sokak sanatçıları, bir kaç saat sonra yok olacağını bile bile saatlerce uğraştıkları muhteşem resimler.
LuisaviaRoma vitrinine söyleyecek laf bile bulamıyorum. Hayran oldum.
Hard Rock Roma ise bence daha güzeldi. Floransa biraz sönük kalmış.


Hiç yorum yok: