Pazar, Ocak 06, 2013

İtalya Alışverişi - Floransa'dan Deri Parçalar

Floransa neredeyse herkesin bildiği gibi "deri" ürünleriyle meşhur. Çantalar, takılar, ayakkabılar hatta defterler bile deri kaplı bu şehirde. İşin bir de turistik boyutunu düşünürsek çok çeşit deri ürün bulmak mümkün.
Ben açıkçası çanta bütçemi Furla'dan yana kullandığım için çok da büyük parçalara el atamadım, artık bir dahaki sefere hakkımı saklıyorum :)

Ben bu sefer küçük deri bir çanta ve deri bileklikler aldım. 
Çantanın üzerinde Floransa'nın tarihi ve turistik yerlerinin el işçiliğiyle boyanmış hali var. Şehir görseli de yaratılmış denebilir. Özellikle yazın uzun etekler ve düz renk bluzlarla inanılmaz güzel olacağını düşünüyorum.




 Bileklikler de armparty konseptine oldukça uygunlar :) 



2 yorum:

Grace Happy dedi ki...

her bır aldıgına bayıldım bıleklıkler favorım oldu ben kaybetmıstım :(

Yasemin Kennedie dedi ki...

ben de hepsini bayılarak aldım hatta bileklikler kopucak diye aklım çıkıyor :((