Pazar, Mayıs 19, 2013

Dantelli Zincir Kolye - Chain Necklace with Lace

Annemin şerit halinde yaptığı tıp işi dantellerin renklerine daha fazla karşı koyamadım, ve geniş zincirle çok güzel olacağını düşünüp bir kolye yaptım.
Kolye ortaya çıkmadan önce malzemelerin de fotoğraflarını çekebilsem çok güzel olacak ama her seferinde unutuyorum. Bir anda aklıma model gelince hemen yapmak istediğim için başka bir şey düşünemiyorum.

Ama malzemeler şu şekilde :
Kalın zincir
Halka
Plastik boncuklar
Şerit dantel

Malzemeleri gösteremeden direkt sonuca geçiyorum, yazın çok kullanışlı olacağından eminim.


İstediğiniz uzunlukta zincir ayarlayıp, küçük halkalarla danteli zincirin halkalarına takın.
Siz isterseniz arkasına kadar dantel ve zincirle devam edebilirsiniz ama bu şekilde benim daha çok hoşuma gidiyor. Daha sonra da istediğiniz aralıklarla boncukları çivi ve halkaların yardımıyla dantelden sarkıtın.
Boncukların çok ağır olmamasına dikkat edin, dantelin duruşu bozulabilir.



Hiç yorum yok: