Perşembe, Aralık 12, 2013

Kiko Milano Göz Farları

Bir süredir hayatımda bir sürü değişiklik oluyor, sürekli aklımda blog yazmak var ama bir türlü belirli bir plana oturtamadım. Ufak ufak geri dönüyorum ama.

Daha önce bu yazımda ojelerinden bahsettiğim İtalyan Kiko markasının göz farları da ojeleri kadar güzel. Çok fazla rengarenk far kullanamasam da son zamanlarda kendimi bu konuda geliştirdiğime inanıyorum ve 4 3 senedir kullandığım Kiko farlardan herkes faydalansın istedim.



Fiyat performans açısından karşılaştırma yapılacak olursa (bir kozmetik otoritesi değilim ama makyaj yapmayı seven ve yeni şeyleri deneyen biri olarak) hakkının verdiğini düşünüyorum.


Takip ettiğim kozmetik bloglarından ve farklı mecralardan gördüğüm kadarıyla Türkiye'de Kiko ürünlerinin satılmıyor olması biraz üzüyor insanları. Benim de İtalya ile sürekli bağlantımın olması avantajını kullanarak çok sık kullanılabilecek olan renklerden birer tane getirip çeşitli mecralarda satışa sundum.


Dilerseniz far çeşitlerini Instagram hesabımdan ya da Sopsy dükkanımdan inceleyebilirsiniz.
Aklınıza takılan herhangi bir soru olması durumunda veya ürünlerle ilgili sorularınız olduğunda bana bykennedie@hotmail.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz.



Hiç yorum yok: